اسپرسو ساز ها امروز یکی محبوب ترین قهوه ساز ها در بین طرفداران قهوه می باشد اسپرسوساز ها در انواع مختلف برقی با انواع برندهای بارنی دلونگی نوا هانوور کورس دلمونتی گاستینو گاستربک که مناسب استفاده برای مصارف خانگی کافی شاپ های کوچک می باشند. 

اسپرسوساز خانگی 

  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز وگا طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز وگا دارای پمپ فشار 20 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250W می باشد. 

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز رومانتیک هوم مدل RL-222 با فشار بخار 15 بار طراحي عالي يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه های كوچک است.اسپرسو ساز رومانتیک هوم مدل RL-222 با قدرت بخار 15 بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسوساز رومانتیک هوم مدل RL-222 مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک  است .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز قدرتمند رومانتیک  romantic home دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز رومانتیک مدل RL 700 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز رومانتیک با فشار بخار 15 با و با ظرفیت توان 850 وات مجهز به نشانگر دما،سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع...

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینو ساز رمانتیک تمام لمسی مدل 666 اسپرسوساز رمانتیک لاته ساز مدل 666 با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 1350 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه اسپرسو تولید کند .  اسپرسو مایر رمانتیک مدل 666 تمام...

    بیشتر
  • کف شیر ساز گتر GATER برای تهیه کاپوچینو یا نوشیدن شیر فوم دار مناسب در منزل یا محل کار شما می باشد با این وسیله می توانید شیر سرد را به حالت کف گرم در بیارد و برای تزیین و بهتر کردن طعم نوشیدنی های خود استفاده کنید.

    بیشتر
  • اسپرسوساز دلونگی مدلECP35.31  با فشار بخار 15 بار  و قدرت توان مصرفی 1100 وات یکی از دستگاه‌های بسیار باکیفیت  قهوه‌ساز است. این دستگاه با داشتن بدنه‌ی پلاستیکی و با ظاهری بسیار زیبا و حرفه ای در رده‌ی اسپرسوسازهایی قرار می‌گیرد که با پودر قهوه نیز کار می‌کنند.

    بیشتر
  • اسپرسو ساز و کاپوچینوساز KTM طراحی عالی دستگاه KTM مدل  690 پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز KTM مدل دارای پمپ فشار 20 بار  و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1250 وات می باشد . اسپرسوساز KTM مناسب مصارف خانگی و یا کافه های کوچک که قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند 

    بیشتر
  • اسپرسو ساز مباشی مدل Mebashi me-ecm2006 اسپرسو ساز مباشی مدل 2006 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز اسپرسو ساز مباشی مدل 2006 دارای پمپ فشار 19 بار ظرفیت (مخزن) 1. 5 لیتر و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1050W می باشد .

    بیشتر
  • اسپرسوساز و قهوه ساز مباشی مدل ECM2004 اسپرسوساز و قهوه ساز مباشی مدل ECM2004 با فشار بخار 3.5 بار  نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب قهوه ساز مباشی است. قهوه ساز مباشی مدل ECM2004 مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.در مدل قهوه ساز مباشی نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است . اسپرسو ساز...

    بیشتر
  • قهوه ساز و اسپرسوساز هانوور آلمان HANNOVER  طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز هانوور با قدرت بخار 15 بار و توان مصرفی 1500 وات یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

    بیشتر
  • اسپرسوساز و کاپوچینوساز هانوور مدل hannover 1645 دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز هانوور مدل 1645 با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز هانوور مدل 1645  با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 1050 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و...

    بیشتر
  • برد یا کیت دستگاه قهوه ساز نوا Nova سیف کالا : برد یا کیت دستگاه قهوه ساز نوا مدل 149 یکی از قطعات اصلی دستگاه اسپرسوساز نوا است که بر روی دستگاه نصب می باشد. برد یا کیت دستگاه قهوه ساز نوا مدل 149 تمامی کارهایی که شما به صورت دستی انجام می دهید را به صورت کاملاً اتوماتیک و البته بدون خطا انجام دهد.

    بیشتر

لیست مقایسه محصولات

انصراف