جستجوی پیشرفته
فیلترهای فعال:
    سازنده
    قیمت
    بر اساس رنگ انتخاب کنید

    ارسال رایگان محصولات لوازم خانگی صوتی و تصویری لوازم دیجیتال سوغاتی ها صنایع دستی اسباب بازی و ... به سراسر کشور 

    ارسال رایگان 

    • اسپرسو ساز گاستینو Gustino GS-680 طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است اسپرسو ساز گاستینو مدل GS-680 دارای پمپ فشار 19 بار ظرفیت (مخزن) 15 فنجان و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 920W می باشد .

      بیشتر
    • اسپرسوساز و قهوه ساز قدرتمند اسپرسوساز ندوا مدل NDVA NCM-147EXPS دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز ندوا مدل NCM-147EXPS با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز ندوا مدل NCM-147EXPS با فشار بخار 15 بار و با ظرفیت توان 850 وات مجهز به نشانگر فشار پمپ ،سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار...

      بیشتر
    • اسپرسوساز نوا 139 NOVA Model اسپرسوساز نوا 139 NOVA با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است.اسپرسو ساز نوا با قدرت بخار 15 بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود.

      بیشتر
    • مینی پرسو قهوه ساز دستی کپسولی قابل حمل Sport Coffee مینی پرسو اسپرسو ساز Sport Coffee جمع و جور ، کم وزن و همه کاره. شما هرگونه کپسول قهوه را میتوانید استفاده کنید با قابلیت امتحان طعم های متفاوت. جهت داشتن یک اسپرسو شات با طعم واقعی که تمام افراد حرفه ای قهوه دوست خواهند داشت از این دستگاه می توان استفاده کرد.

      بیشتر
    • فرانسه ساز و آسیاب بلک اندکر مدل Black&Decker PRCM500این قهوه ساز هوشمند دارای یک تایمر دیجیتال 24 ساعته است به طور کامل قابل برنامه ریزی برای قهوه در زمان مورد نظر است. صفحه گرمایی این دستگاه قهوه را گرم نگه می دارد. از ویژگی این دستگاه عطر و طعم را حفظ می کند .

      بیشتر
    • اسپرسوساز ساتلیت مدل SATELLITE BM-140 این دستگاه با فشار بخار 20 بار و قدرت توان مصرفی 1100 وات گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب ساتلیت است. ساتلیت مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

      بیشتر
    • مینی ویدئو پروژکتور وایرلسی قابل اتصال به موبایل مینی ویدئو پروژکتور وایرلسی قابل اتصال به موبایل فیلمهای مورد علاقه خود و یا کلیپ های جالبی را که جمع کرده اید یا حتی عکس هایی را که از خودتان گرفته اید براحتی در مسافرت و گردش و محل کار،کنفرانس، بدون نیاز به خیره شدن به صفحه موبایل در اندازه بزرگ به نمایش بگذارید پس دیگر نیازی به جمع شدن دور یک گوشی موبایل...

      بیشتر
    • اسپرسوساز و کاپوچینو ساز رمانتیک تمام لمسی مدل 555 اسپرسوساز رمانتیک مدل 555 با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 1350 وات طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و قادر است روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کند . اسپرسو مایر رمانتیک مدل 555 تمام لمسی در بازار ایران یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین اسپرسوسازهای مصارف...

      بیشتر
    • اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز نیکووا ژاپن Nikova Japan دستگاه اسپرسو ساز نیکووا ژاپن با فشار بخار 15 بار و قدرت توان مصرفی 1250 وات مجهز به نازل تولید بخار بوده که از آن برای تهیه فوم شیر مورد استفاده در کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

      بیشتر
    • لنز دوربین موبایل با بزرگنمائی 8 الی 18 برابر با قابلیت اتصال به انواع گوشی های موبایل دوربین دار برای تبدیل آنها به یک دوربین قوی و تقویت شده برای مشاهده و عکسبرداری و فیلمبرداری از سوژه ها و افراد و اجسام دوردست این لنز زوم ایده آل برای تماشای مسابقه ، کنسرت ، سفر ، طرفداران مشاهده حیوانات ، خبرنگاران  ،،، جنگل و سایر کارهایی که نیازمند مشاهده اهداف...

      بیشتر
    • بخاری برقی فن دار رومیزی رنوا چرخشی 45 درجه ای دارای ظاهری زیباست و فضای کمی را اشغال می کند، و به همین جهت قابلیت استفاده از آن روی میز وجود دارد .

      بیشتر
    • ماشين اصلاح سر و صورت موزر مدل غیر اصل Moser 1400 محصولی بی نظیر و کلاسیک ساخت کشور آلمان است که از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار می باشد و به شما امکان اصلاحی راحت و سریع را می دهد.

      بیشتر

    لیست مقایسه محصولات

    انصراف